Khamis, 29 Disember 2011

i trust you girl :)


wanny meika toki <3 name sebenar diaa , takk silap HARWANIE :) jyeah wany now be my bestie , ahaha . okay . actually diaa ex my boyfie :) now jadi mmbe , lahai . baik nyaa aku , err , #KayPerasan , hihii . jyeah sebenarnyaa jeniss aku ssh nakk terimaa ex gurlfie boyfie aku , kalau korang pun kann ? hihii , mane perempuan pun kan . kay tapi jenis aku kalau orang okay , aku okay :) jyeah means wanny nihh okay , diaa takk macam setengah perempuan yang tak boleh terima hakikat bilaa ex daa ada gf baru kan , jyeah maybe still adaa perasaan sayangg lagy , right ? but i trust her . diaa pun daa mgaku yang diaa sayangg kawan boyfie aku , kay ak rasaa legaa , hehew .  sukaa share ceritaa kalau diaa sedihh or happy :) as a friends aku tlong yang mana mampu :) janji , dia jujur ikhlas mmbe dengan aku ;)

eyh eyh awekkss , kitaa sukee kawan dengan awokk tau , hope awokk takde mksod lain bilaa kitaa jd kawan nih tau , jyeah kitaa percayaa awokk , plss jangan hilang kan kpercayaan kitaa kat awokk kay :) alaa kitaa tahu awakk baikk , just noty only :) sukee ejekk suare kita kann , hempukk awokk tahuu laa :p  hehew , diaa pun macam katun :p ahaha . eyh eyh kitaa pun daa anggap awokk siblings kitaa . jyeah melovesyouu wanny katun mieky , blueekkkk ;p ahahaha .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan